min stora lilla kille!

nu är det tid att pusta ut.... kalasandet är över o min lilla skrutt har blivit ordentligt firad! han fick jättemånga fina saker av alla. han hade så mycket att leka med nu att han knappt visste vad han skulle ta. jag har sorterat bort en hel back med gamla leksaker han blivit för stor för så det fanns plats för lite nytt :) han åt sin första pepparkaka idag o det gillade han. jag hade spritsat casper på alla så fint så...

jag o peter ska äta nu för det enda jag fått i mig på hela dagen är korvibröd som jag delade broderligt(systerligt?) med syrran vid halv tolv.  hon o jag hann med att shoppa en hel massa julklappar innan idag på söndagsöppet. snart är jag färdigshoppad! älskar verkligen o handla julklappar. trist att man inte kan handla hur mycket som helst.... vet dock inte vad vi ska köpa till casper ännu... tips?

image111

image112

Kommentarer
Postat av: Jonna

ett stort grattis till lill killen ifrån oss =)

2007-12-02 @ 20:45:44
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: dessan

så söt :)

2007-12-07 @ 12:14:20
URL: http://www.bigd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0