matvägran (igen)

lillen sover o jag sitter vid datorn. precis som vanligt här hemma då :) funderar dock på att gå o fixa mat för jag är ruskigt hungrig. vi har varit på musik idag o sen blev det en runda på stan med charlotte. lillen ville inte äta lunch idag heler utan bara sova. börjar bli lite trött på matvägrandet nu men finns ju inget o göra mer än att vänta tills han vill äta.... men drygt är det.... i em ska vi på öppna förskolan o leka lite. sen ska jag ringa o kolla lite ang dagisplats. hade någon tanke på att sätta honom i kö till allödagiset för där ska alla barnen i hans grupp gå. hade ju varit roligt för då "känner" han ju till några andra. vår grannes lilla elliot går också där. de är typ lika gamla så det hade ju också varit kul för dem. men vi får väl se hur det går med den saken... min jobbintervju är flyttad till nästa vecka så jag hinner bli nervös nu vilket inte är så bra. håll tummarna på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen i efterskott! Tänk att minstingen i gänget också fyllt år nu. Vad tiden går fort!

2007-12-05 @ 19:57:37
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0