legetimation, tack!

idag har vi trotsat vädret o varit ute i regnet! kände att vi behövde lite luft så vi tog oss en tur till systemet. jag skulle köpa en flaska vin o jag fick visa legg!!!! expediten var säkert runt 20 så jag höll på o skratta ihjäl mig på hemvägen :) jag som tycker jag ser gammal ut!

lillen var inte alls lika sömnig som jag i morse utan tyckte vi skulle gå upp vid 6 men jag lyckades dra ut på det tills kvart i 7 iallafall.... mutade han lite med att sitta o leka i sängen med min godiskalender. är man trött så är man.... sen bestämde han sig nog för att han bantat färdigt för han har käkat både frulle o lunch idag utan problem. blev så glad att jag höll på o börja lipa. äntligen! i kväll ska det sovas hos mormor så håll alla tummar ni har för att det ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag får än idag höra om gången då min mamma var till systemet när hon var 48 och fick visa leg! Expediten skämdes massor men hon blev hur glad som helst och lever på det än idag =) Det kan inte vara lätt att vara expedit på systembolaget inte!

2007-12-07 @ 12:19:10
URL: http://jenniehaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0