en händelserik vecka

det har hänt en hel del denna veckan men jag har inte riktigt orkat skriva om det... vi var med casper hos doktorn i tisdags. vi fick då reda på att han ska opereras inom någon månad. operationen tar ca 1 timme o han måste sövas. han kommer o ha ont efteråt o det känns såå jobbigt. jag blev hur ledsen som helst o dagen var allmänt jobbig. vi skulle på besök hos narkosläkaren på tisdagen också o det gick bra. lillen gick o drog han i rocken o ville leka med honom. sen snodde casper doktorns telefon. duktig kille ;) senare på dagen upplevde jag något som var lika roligt som det var tråkigt med operationen. mia kom förbi o visade upp sin lilla wilmer! han var 9 dagar gammal när han var här. så himla liten! kan inte förstå att casper någonsin varit så liten.... hon ska komma hit nästa vecka så skulle vi hitta på något. hon är så pigg efter förlossningen att det är helt sjukt. jag bara svimmade hela tiden o kunde knappt stå på benen på flera veckor. så skönt att se att andra har det lättare. då vågar man kanske skaffa en liten plutt till...? 

Kommentarer
Postat av: Maria & Falco

usch, det måste kännas jobbigt. En tjej i den andra föräldrargruppen har precis varit med om detta. Men operationen gick jätte bra och hon var så lättad när jag träffade henne. Tänk på att de flesta operationer är rena rutinuppdrag för kirurgerna, men för oss föräldrar är det en mardröm. Ursäkta om jag svamlar, är trött och ska gå och lägga mig. God natt!

2007-12-17 @ 22:05:59
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0