dumma öron...

idag har vi hunnit med massvis redan... tex. så har vi varit o handlat en julklapp på stan o sen vidare till domus för o handla mat till casper. sen hade han tid på bvc vid halv elva så då knatade jag dit med honom. han har ju haft ont i ett öra så jag ville kolla det igen så det inte blivit värre. var lite rädd o bli kallad hönsmamma men jag tog den risken.... väl där så konstaterar hon att han har en början till öroninflammation. sen blev det vidare till läkaren o sen apoteket. han har inte feber o så utan som tur var gick jag ju dit innan allt det där med hög feber o annat kom. nu har han fått penicillin o sover så gott så. skönt att veta att det blir bra nu. bvc-tanten sa att det inte är ovanligt med mycket öroninflammationer vid denna tiden på året. men det är ju en vag tröst.

om casper är pigg i em ska vi en runda hem till hans mormor. det brukar vara populärt :) igår var hans kompis arvid här o lekte. de rev huset som vanligt så efter nån timmer fick vi ut o åka vagn lite i stället. då passade jag på ett shoppa nya kläder till intervjun i morgon. vill ju känna mig på topp!

Kommentarer
Postat av: PC

Ibland är det bra med penecilin.

2007-12-20 @ 18:23:00
URL: http://enbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0