äntligen hemma igen

jag hann bara utanför dörren innan hos mamma innan jag ville hämta lillen igen.... det var verkligen mycket jobbigare än jag hade tänkt mig. det tog typ en timme innan jag kunde bli glad igen. tårarna sprutade typ hela den timmen (lipsill, jag vet). efter det så korkade vi upp en vinflaska o åt kex o ost o hade det hur mysigt som helst. i morse sov vi till halv åtta! det har ju inte hänt på många månader nu kan jag meddela. sen var vi o åt frukostbuffé på konditori fantrasi. lyx i kvadrat :) men sen kunde jag inte hejda mig mer utan då var vi tvugna att hämta tillbaka min lilla skatt. mamma berätta att allt gått kanon o det var så himla skönt att veta. han hade sovit kanon o varit glad nu på morgonen. han är så duktig! nu sover han så gott i sin lilla säng här hemma o allt är som det ska igen....

Kommentarer
Postat av: mormor

tack för lånet! hoppas att jag får låna honom igen!

2007-12-09 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0