weekend bokad!

jihoo :) nu är vår weekend bokad o klar! det blir inte skanör som tänkt utan vi ska till helsingborg i stället... där ska vi bo på grand hotel o lyxa oss. det finns spa på vårt hotel så kanske blir en runda där också. det ska bli så fantastiskt roligt att komma iväg. vi brukade åka o bo på hotel innan o det var alltid så skoj men nu har det inte blivit av sedan casper kom. det är nästan så jag räknar ner dagarna!

igår var vi ute o käkade en massa god thaimat med kompisar. najs men jag åt för mycket som vanligt hehe... kändes som magen skulle spricka hela kvällen sen.... lillen hade det jätteskoj hos sina kusiner, hade varit glad hela tiden som tur var. i morse sov han till 8 så gissa om han var krånglig o lägga sen när han skulle sova förmiddag... pust... ska gå o hälla i mig lite mer kaffe inan han vaknar... (när han krånglade en massa så missade jag days of our lives o såg inte vem som sköt abe... skit...)

Kommentarer
Postat av: Jonna

men anna då, det e väl skönare att få sova till åtta än att han sover på förmiddagen just klockan tio :) Vi hade tänkt köpa bright blue.. den e svart med blått på (där den vi har nu är grå).. Men nu får vi väl helt enkelt köpa en annan. *tok arg*

2007-08-30 @ 19:44:42
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0