vår plan...

jaha o vad ska jag skriva om idag då...? hmm... har egentligen iget nytt o spännande att förtälja. igår var det tråkregn hela dagen men jag lyckades vara ute ett par timmar mitt på dagen när det var uppehåll. skönt, lillen blir lite rastlös inomhus. jag lunchade med syrran o sen träffade jag mamma på eftermiddan.. jag är så glad att jag har min syster. det är mycket därför jag vill ha ett syskon till casper för jag vet vad ett syskon kan betyda. men peter är inte lika övertygad. han har ju vuxit upp själv för hans lillsyrra är typ 15 år yngre. men vi får väl se hur det blir med den saken. vi har planerat vårat bröllop(!!!) denna veckan så fort vi fått tid. vi har nu en ganska klar bild av hur vi vill ha det. det kommer inte alls att bli som folk tror och kanske blir folk besvikna att inte få åka till ett slott på bröllop som det var planerat från början. men det måste kännas rätt för oss o det gör det med den "planen" som vi har nu. jag har tom hittat en ring som jag bestämt mig för. längtar så otroligt mycket! jag räknar ner dagarna. det blir till våren. vi har en datum men jag vill inte avslöja den... vi har bestämt oss för att inte berätta så mycket i förväg för gästerna.... men vet i tusan hur det ska gå... jag är så van att berätta allt för syrran o mamma o kompisarna :)

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0