trött tröttare tröttast

oj vilken dag. är helt slut. vi har varit på mamma-träff i kallekrona. det var jätteskoj att ses idag o speciellt kul att se lilla hanna som inte varit med de sista gångerna. efter träffen blev det en runda på stan sen vidare hem till jonna o theo. najs najs. lillen sov hela vägen hem sen o jag fick väcka honom tillomed. stackarn var ju helt slut efter denna dagen. han brukar ju sova lite mer i vanliga fall också. så nu på kvälen orkade han inte ens vara uppe till halv åtta utan vi fick lägga honom typ 7. jag var o hämtade mina beställ-kläder från h&m nu på kvällen också. allt passade!!!! :D ett under typ... sist passade inte ett enda plagg... så nu har jag något kul att ha på mig när vi ska ut o käka med madde & johan på onsdag. måste komma ihåg att inte beställa något med räkor då. när jag åt det igår svullnade min tunga o hals... kanske inte så bra.... trodde inte man kunde få matallergi när man är 27 men jaja..

dagens pucko blir idioten som backade på vår bil o sen inte lämnade någon lapp! snyggt med gråa repor på en ny svart bil... NOT!!!

dagens älskling blir som altid mina 2 killar. dom är så underbara..... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0