smaskig curry

igår var det full rulle hela dagen. vi skulle ha gäster på kvällen o på dagen skulle jag hjälpa syrran att shoppa en massa för de ska på bröllop i helgen. sen mitt i den någonstans skulle jag luncha med mamma också. men till slut blev allt bra o jag hann med allt jag skulle samt att vara hemma o lägga casper på hans tider han alltid sover. madde o johan kom vid halv fem o vi käkade o pratade o hade det trevligt. de gillade min kyckling-curry :) jihooo! det var premiär, har aldrig lagat det innan.

idag var det upp i ottan som vanligt. lillen ropade 6.05.... sen låg vi i sängen tills 7 o då tänkte jag att nu går vi upp men då somnade lille plutten om tills jag väckte honom 7.45. lille slappis... vid 10 åkte vi till ikea o var inte hemma igen förrän efter 16... helt slut i huvet efter hela dagen med shopping. men allt har gått kanon med lillen o han tyckte det var helt okej med ikea. han fick ju givetvis gå själv(med hjälp) en massa o då är livet allmänt kul :) vi handlade för mycket som vanligt så nu bir det nudlar tills nästa löning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0