lillen o lillan

denna veckan började tråkigt nog med att lillen blivit lite förkyld. fick ringa o ställa in med frida o majken... tråkigt men så är det o ha en liten... han har dock piggat på sig nu o är nästan frisk redan. skönt! peter har tagit bort en visdomstand så han är också hemma med oss idag. ajajaj vad ont det gjorde när jag tog mina. det vill jag inte tänka på. jag har redan varit ute o gått en timme idag med lilla mamma. skönt med morgonpromenad. igår var julia o mamma o jag på stan en runda. julia fick finfina kläder till skolan börjar o sen satt vi nere i tivoliparken så lillen kunde sova i vagnen. skönt att vara ute i det fina vädret. synd bara att det inte ska hålla i sig. ska bli regn igen idag såg jag på smhi.

i morgon ska jag nog till ryd o hälsa på en runda. men har inte riktigt bestämt mig än. hoppas i allafall att frida o lillan kan komma hit på fredag i stället. det var ju ett tag sedan de var här nu. dom ör så gulliga ihop dom små pluttarna. skiljer bara 2 månader på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0