kräftskiva

nu har jag o peter premiärat på att inte vara hemma å kvällen o lägga lillen... vi hade barnvakt som skulle passa från 18 på kvällen. vi skulle på kräftskiva med typ 15 andra kompisar. såå himla kul att åka på fest med peter :) så skoj att få känna sig som ett par o inte bara mamma o pappa jämt. vi käkade kräftor, spelade kubb, drack vin o hade allmänt skitkul! det märktes dock hur orutinerade vi är för när klockan var strax efter 22 så började vi båda gäspa o bli trötta. men vi höll ut ett tag till innan vi styrde kosan hemåt. där berättade mamma om min lilla älsklings eskapader när han blev passad. han hade varit jättesnäll o haft hur kul som helst med mormor tills det var tid för sängen. då blev det högljudda protester osv. men i efterhand förstod jag att hon haft honom uppe för länge... stackarn måste varit helt slut innan han väl somnade. men det får väl duga som premiär känner jag ändå. nu vet vi ju tills nästa gång. o det blir nog ganska snart för jag fick lite mersmak för att vara själv med peter. kanske en harry potter-bio innan mammas semester är slut måntro?!

idag har vi varit hos syrran o bara haft det hur mysigt som helst i sommarvärmen. inte dumt med stor trädgård o pool. nästan så man blir sugen på o flytta dit lite ibland, hehe :) lillen lekte med sina kusiner o skrattade så att han höll på att spricka för kusinen var så rolig. man blir helt varm i hjärtat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0