de sålde mitt hus!

skit o skit o skit! de sålde vårt hus igår. vi hittade det för sent. när peter ringde mäklaren så skulle hon precis avsluta affären. MENDET VAR JU MITT HUS!!!! kan man ju givetvis inte skrika i luren till henne men jag vill sannerligen göra det. men men kanske hittar ett som vi gillar om 10 år eller nåt. känns som att det är så ofta ungefär som sånna hus finns till salu. nog om det.

igår var jag i kallekrona o träffade mammorna o pluttarna. det var så mysigt att komma dit. det finns så många minnen där. det var där jag o peter förlovade oss, hade vår första lägenhet o det var ju där min lilla älskling föddes. det var skoj att komma dit, synd bara att inte peter var med. vi fikade på åhlens o det var allmänt kaos med 3 små vid bordet men ändå roligt. sen blev det en shoppingrunda o lite bus i hoglands park. lillen däckade direkt i bilen hem. jobbig dag hehe :)

idag ska jag vara 3 barnsmamma igen plus att pappa kommer hit. piffan o puffen kommer om typ en timme. ska bli roligt! måste nog börja fixa med lunchen nu. over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0