days of our lives

satt precis o kollade på min bästa såpa: days of our lives, så jäkla bra måste jag säga! gör liksom inte något om man missar 5 avsnitt för det går ganska långsamt i den serien... den har gått på tv i 35 år. alltså väldigt låååångsam såpa :) me love it! kan erkänna att jag kollat på den från o till i 7 år! haha riktig nördvarning på det!

image20


idag blir det en lugn o skön dag. ska bara ta det lugnt typ. kanske orkar jag köra ut till onoff o köpa en tv-box till mormor o morfar men inte säkert... var ute på en underbar promenad i morse med lillen. så kallt o skönt ute men ändå soligt. sen somnade han gott efter det.

ikväll blir det restaurang med madde&johan(!!!) mycket najs :) lillen ska vara o leka med piff&puff så han är nog lika glad som vi att få lite ensamtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0