danmark med svärmor

igår vart det danmark med hela familia. eller halva i allafall... vi åkte med mamma o peters mamma o pappa o felicia. det var skoj att komma iväg på en roadtrip. det var ett tag sedan nu. men allt gick kanon trots att lillen var med. han var glad o snäll hela dagen förutom när han slog en plasthäst i huvet så det gick hål. då var läget inte så roligt. men det gick snabbt om! lite knepigt det där med svärmödrar... ibland känns det som att hon är min andra mamma o vi trivs kanon ihop men sen ibland känner jag mig som en elak utomjording som tagit hennes son ifrån henne. jobbigt när vi liksom inte kan trivas ihop alltid. men det är kanske så med mödrar o deras söner. det lär väl jag bli varse om sisådär 20 år. kanske blir jag också lite hatisk mot damer som vill sno casper från mej!

ikväll är det kräftskiva hos nårra kompisar. första gången någon sak passa casper på kvällen o lägga honom. håll tummarna att det ska funka!! :)

mitt bästa med danmark!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0